loading...
دانلود استارز|دانلود بازی , فیلم , انیمیشن ,کاربردی
admin بازدید : 148 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

Minigore 2: Zombies اهالی و حیوانات دهکده به دنبال زامبی ها هستند تا آنها را از دهکده بیرون کنند. شما نیز یکی از اهالی دهکده هستید و باید زامبی ها را بیرون کنید. این بازی به صورتی طراحی شده که مخاطب را وسوسه می کند تا آنرا دانلود کند. در این بازی شما ابتدا یکی از اهالی هستید و دهکده هم مثل همیشه در آرامش کامل است. امّا با ورود زامبی ها به این شهر شما و دیگر اهالی ماُمور بیرون راندن آنها و حفظ جان دیگران هستید. پس به خوبی وظیفه خود را به اتمام برسانید و قهرمان دهکده شوید.

دانلود بازی زیبای Minigore 2: Zombies - برای اندروید

 

 

admin بازدید : 89 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 نرم افزار Electrical Tools Pro شامل سه ابزار مفید و کاربردی برق ، ماشین حساب برق  و مدار الکتریکی فرمول های برق می باشد . ماشین حساب برق این امکان را به شما می دهد تا به آسانی برق مصرفی خود را محاسبه کنید . از این پس در سریع ترین زمان ممکن بار الکتریکی ، مقاومت الکتریکی و جریان الکتریکی را محاسبه  کنید . با استفاده از فرمول های برق قادر خواهید بود تا این فرمول ها را مشاهده کنید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه ها برای خانه ، مدرسه و محل کار می باشد .

admin بازدید : 67 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Bar-Launcher

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

 لانچر Bar Launcher اپلیکیشن های شما را در حالت استاتوس بار نمایش می دهد . این لانچر این امکان را به شما می دهد تا اپلیکیشن های خود را از روی نوار وضعیت راه اندازی کرده و آن ها را اجرا نمایید . تنها نرم افزار هایی که نیاز دارید را بر روی قسمت پایینی نوار وضعیت تبلت خود  قرار دهید . با استفاده از Bar Launcher  قادر خواهید بود تا ۹ اپلیکیشن دلخواه خود را بر روی تبلت های ۷ اینچی و ۱۱ اپلیکیشن را بر روی تبلت های ۱۰ اینچی قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن اپلیکیشن ها در نوار وضعیت

انتخاب اپلیکیشن های دلخواه

admin بازدید : 2271 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

قبل از هر کاری نکته های ضروری را در پایین پست بخوانید.

 

مطمئن شوید که از تمامی فایل های خود از جمله، پیام ها،

مخاطبین و ... بکاپ گرفته اید. 

قدم اول:

شما برای نصب تم نیاز به موارد زیر دارید:

مولتی لودر نسخه 5.56

تم اندروید (جلیبین 4.1)

پچ

Amss_patch.bin

 

(اختیاری)قفل  

 

در صورت مشکل در هنگام دانلود از سایت 4Shared اینجا کلیک کنید.

بقیه در ادامه.....

admin بازدید : 195 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

نسخه زمستان، آخرین نسخه از مجموعه بازی های شبیه

سازی شده سیمز است که در سال 2013 توسط 

شرکت قدرتمند ای آ(الکترونیک آرتز) برای جاوا ساخته شده است.

شما در این نسخه زندگی در فصل زمستان

را تجربه خواهید کرد...

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت کربی 1 دانلود کنید.

ادامه مطلب

admin بازدید : 177 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (1)


 

زامبی ها به سمت روستای شما در حرکت اند!

به آن ها اجازه ندهید جلو تر بیبایند.

بازی شکار زامبی یکی از بازی های جذاب و جدید

است که برای جاوا ساخته شده است، شما در این بازی

وظیفه محافظت از روستای خود را در برابر زامبی ها به عهده دارید...

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت کربی 1 دانلود کنید.

 

...

 

admin بازدید : 359 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

نقشه شهر تهران برای موبایل (جاوا) - Tehran Map

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

توسط این نرم افزار جاوا، می توانید نقشه کامل تهران، کرج و حومه و همچنین مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری تهران را با جزئیات نسبتا خوبی بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید.

 

admin بازدید : 117 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

FlashFox---Flash-Browser

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اگر در بارگذاری سایت هایی نظیر یوتیوب که داری محتوای فلش هستند در اندروید خود مشکل دارید پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار FlashFox – Flash Browser می باشد . این اپلیکیشن با در اختیار داشتن یک پلیر داخلی فلش به شما کمک می کند هر گونه سایتی که در آن از فلش استفاده شده است را بدون مشکل و البته نیاز به نصب افزونه های جداگانه اجرا نموده و از محتوای آنها لذت ببرید . از جمله ویژگی های این اپلیکیشن می توان به بزرگنمایی و البته پویایی هنگام استفاده از فایلهای فلش بارگذاری شده بر روی اندروید اشاره نمود .

admin بازدید : 98 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

Top Bike v1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Top Bike یکی از سری بازی های موتور سواری هیجان انگیز برای اسمارت فون های اندرویدی می باشد. در این بازی، شما باید  با استفاده از موتور خود، در صحرا با دوستان خود مسابقه دهید. پس از پایان هر مرحله به شما پاداش داده می شود. هرچقدر بیشتر پول به دست آورید، می توانید موتور های بیشتری را خریداری کنید و از آن  موتورهای جدید در مسابقات استفاده کنید. قابل توجه است که این نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۳ را کسب کرده است

admin بازدید : 442 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

Bike Race Pro by T. F. Games

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اگر به بازی های موتور سواری علاقه مند هستید ، بی شک بازی Bike Race Pro by T. F. Games  شما را خوشحال خواهد کرد . اکنون تمامی سطوح قفل شده و شما باید با به پایان رساندن ماموریت ها آن ها را باز کنید . دقت داشته باشید که تمامی حرکات این بازی مبتنی بر پایه فیزیک هستند . برای بازی تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را حرکت دهید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۱۳ نوع موتور در این نسخه از بازی وجود دارد .

admin بازدید : 608 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Notification Toggle Premium به‌شما در سوییچ کردن بین حالت‌های مختلف قابلیت‌های موبایلتان کمک می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید برای هر قسمت از گوشی که می‌خواهید سوییچی تعریف کنید تا به‌راحتی و از طریق Status Bar گوشی خود آن را خاموش / روشن کند. چیزهایی مثل WiFi، بلوتوث، سایلنت، چرخش صفحه، حالت پرواز، تنظیم نور صفحه و موارد بسیار زیاد دیگر. مزیت این برنامه این است که می‌توانید در هر قسمت از موبایل که باشید با استفاده از نوار بالایی، به‌این گزینه‌ها دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

notification toggle android2(1) مدیریت عملکرد نرم‌افزارها با Notification Toggle Premium 3.0   اندروید

 

admin بازدید : 145 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز:اندروید۱٫۶ و بالاتر

- اگر به دنبال یک نرم افزار برای آشنایی با زبان انگلیسی هستید؟
- اگر به دنبال یک دانشنامه انگلیسی اندروید هستید؟
نرم افزار Britannica Encyclopedia را تجربه کنید. این نرم افزار یک دانشنامه به زبان انگلیسی است که به شما در ساده سازی کلمات دشوار انگلیسی یاری می رساند.استفاده از ۲۵۰۰۰ مقاله و ۲۷۰۰ تصویر این دانشنامه را به یکی از کامل ترین دانشنامه های زبان انگلیسی تبدیل کرده است.

ویژگی های کلیدی Britannica Encyclopedia :
- امکان به اشتراک گذاری مقالات با دوستان
- نمایش لینک مقالات
- اجرا به صورت افلاین
- نمایش هایلات شده متون

admin بازدید : 588 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

Temple-Run-Oz

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Temple Run یکی از محبوب ترین بازی های سبک فرار می باشد که توانسته است نظرهای بسیار زیادی را تا کنون به خود جلب نماید و ارایه سومین نسخه نیز خود گواهی بر این مدعاست . در این ویرایش که آمیزه ای از Temple Run 2 و فیلم Oz می باشد نقش Oz را ایفا نموده که می خواهد به اکتشاف در بخش های مختلف جزیره نماید . حال شما می بایست به او کمک کنید تا با پریدن و یا چپ و راست کردن بتواند هر چه بیشتر دویده و به ماجراجویی بپردازد .

admin بازدید : 195 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

Ridiculous-Fishing---A-Tale-of-Redemption

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به ماهی گیری علاقه مند هستید بدون شک Ridiculous Fishing – A Tale of Redemption می تواند شما را سرگرم کند ! در این بازی شما باید در آب های آزاد ، ساحل ، دریاها و اقیانوس ها ماهی بگیرید . دقت داشته باشید که بهترین لوازم ماهی گیری در اختیار شما بوده که می توانید از آن ها استفاده کنید . گیم پلی این بازی فوق العاده سرگرم کننده بوده و هرگز از انجام آن خسته نخواهید شد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی خیلی خوب می باشد .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن لوازم مخصوص ماهی گیری

ماهیگیری در آب های آزاد و دریاها

گیم پلی سرگرم کننده و هیجانی

admin بازدید : 85 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Fotor for Android پر فروش ترین نرم افزار عکاسی و ویرایش عکس برای اندروید می باشد که با دارا بودن ویژگی ها و امکانات مختلف باعث شده تا به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شود . شما می توانید با قابلیت های مختلف موجود در این نرم افزار کاری کنید تا تصاویرتان بسیار زیباتر از آنچه هستند به نظر رسیده و آنها را ماندگارتر کنید . از میان این ویژگی ها می توان به قابلیت اضافه کردن افکت و فریم به تصاویر ، ابزارهای پیشرفته ویرایشی و قابلیت اشتراک گذاری تصاویر اشاره نمود .

admin بازدید : 45 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۰۷، زندگی در مریخ کشف شد. ماموریت شما ارتباط با زمین و رساندن اخبار مورد نظر به زمینیان است ولی دچار مشکلی شده‌اید و باید با مشکلات موجود در سیاره‌ی ناآشنا مبارزه کنید تا زنده بمانید. در بازی می‌توانید به کشت گیاهان خاص سیاره‌ی ناآشنا بپردازید و از رازهای موجود در آن پرده بردارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای بهتر بازی، سازنده پیشنهاد کرده است که حداقل ۱ گیگابایت رم بر روی دستگاه خود داشته باشید. همچنین برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

waking mars android دانلود بازی Waking Mars 2.0.3   اندروید

admin بازدید : 67 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (1)

دانلود پوسته SMPL White Theme Go/Nova/Apex v2.7 : تمی زیبا و شیک با ظاهر سیاه و سفید که محیطی خاص را برای اندروید شما درست میکند. این پوسته را میتوانید بر روی لانچر های (need nova prime/apex pro/golauncher) استفاده کنید

http://up.downloadstars.ir/up/downloadstarss/Pictures/SMPl(1)1.jpg

admin بازدید : 55 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Pop UI (Go Apex Nova theme) v1.0 : پوسته ای زیبا به همراه 665 ایکون با وضوح بالا و کیفیت اچ دی برای شما اندروید داران مداوم به روز رسانی میشود. دارای ۱۰ تصویر پس زمینه با کیفیت اچ دی ، پشتیبانی از لانچر های (Nova Launcher (Prime و Apex Launcher ، Go Launcher ، Action Launcher Pro  پیشنهادی ما برای شما
این پک را بهتر است بر روی نوا لانچر استفاده کنید زیرا یک نوار ابزار برای سهولت بهتر برنامه ها به شما ارائه میدهد
شما میتوانید این برنامه را به صورت کاملا رایگان از پلی استور اندرویدی نصب کنید یا از یک موبایل کاملا آسان دانلود و اقدام به نصب کنید که این کار را میتوانید مانند دیگر پوسته در تنظیمات لانچر مورد نظرتان انجام دهید
این برنامه کاملا به صورت مستقل برای اندروید عرضه شده است.http://up.downloadstars.ir/up/downloadstarss/Pictures/popUI(1)94671.jpg

admin بازدید : 519 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

امروز ما برای شما یک لاک اسکرین جدیدی آماده کردیم این لاک اسکرین با بقیه متفاوت است و تا حالا چنین لاک اسکرین زیبا و کاربردی برای کربی 2 در سایت نریخته بودم تمام چیز هایی که در تصویر می بینید کاملا واقعی است و شما تعجب نکنید که چنین لاک اسکرینی برای کربی 2 ساخته شده است اگر این لاک اسکرین را دانلود نکنید حتما پشیمان خواهید شد این لاک اسکرین خیلی جالب است اگر تمایل به دانلود آن دارید می توانید در ادامه مطلب دانلود نمایید.

دالمیف

admin بازدید : 369 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

امروز ما برای شما 11 تم کربی 2 را آماده کردیم تا موبایلتان را به آنچه که می خواهید شبیه سازی کنید این 11تم را می توانید از سایت دالمیف با فرمتsmt دانلود نمایید این 11تم بسیار جذاب و زیبا بوده و اگر آن را دانلود نکنید حتما پشیمان میشوید اگر مشکلی در اجرای آنها صورت گرفت حتما آن مشکل را به صورت نظر به ما برسانید تا ما آن مشکل را برطرف نماییم و اگر هم نیاز به چیزی داشتید با ما در میان بگذارید تا ما آن را نیز برای شما فراهم سازید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

دالمیف

admin بازدید : 63 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Start Menu با انگیزه ساخت منو استارت همانند ویندوز برای اندروید ایجاده شده است.اگر علاقه دارید موبایل شما همانند ویندوز یک منو استارت بازشونده داشته باشد نرم افزار Start Menu 1.3.6 برای شما بهترین گزینه است. امکان ویرایش منو و اضافه کرده علاقمندی ها به این منو استارت و کم حجم و سبک بودن این استارت از مزایای این نرم افزار سیستمی اندروید می باشد.

ایجاد منو استارت در اندروید توسط نرم افزار Start Menu 1.3.6
admin بازدید : 209 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار LPin Player Pro یک موزیک‌پلیر کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است. از قابلیت‌های عمده‌ی این پلیر می‌توان به پشتیبانی از حالت دسته‌بندی بر اساس فولدر / آلبوم / خواننده / ژانر، ویجت در دو سایز متفاوت، قابلیت مشاهده‌ی متن ترانه‌ها، کنترل‌های آسان با استفاده از حرکت انگشت روی صفحه، قابلیت نمایش اطلاعات آهنگ‌ها به‌صورت Landscape، پشتیبانی از کاور آلبوم با کیفیت بالا و… اشاره نمود. ظاهر این نرم‌افزار زیبا آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده به‌عنوان موزیک پلیر گوشی تبدیل می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

lpin player pro android موزیک پلیر LPin Player Pro 1.0.11   اندروید

 

 

 

admin بازدید : 185 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

MySpeed یک نرم افزار هشدار دهنده دوربین کنترل سرعت برای سیستم عامل آندرویدی میباشد. با این برنامه شما از شردوربین های کنترل سرعت پلیس نیز درامان خواهید بود. این برنامه با نزدیک شدن شما به دوربین کنترل سرعت شما را مطلع ساخته تا سرعت خود را کم کرده تا جریمه نشوید.

نرم افزار هشدار دهنده دوربین کنترل سرعت MySpeed v5.1.2 - آندروید

 

 

admin بازدید : 582 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
تم زیبای i.o.s.fun برای گوشی های سری کوربی سامسونگ است،این تم از زیبایی خواستی برخوردار است و کیفیت HD دارد.
دوستان عزیز اگر دیدید کسی مطالب این وبلاگ را بدون درج منبع انتشار کرده در بخش نظرات لطفا با من در میان بگذارید. با تشکر
برای دانلود به ادامه مطلب بروید



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالبی بیشتر مورد نیازتونه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 2139
  • کاربران آنلاين
  • 01.antoniobophy
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 1,113
  • باردید دیروز : 1,388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,662
  • بازدید ماه : 8,662
  • بازدید سال : 156,967
  • بازدید کلی : 649,597
  • کدهای اختصاصی